הוראת יוגה לגיל הזהב

פעילות גופנית בגיל המבוגר חיונית להזדקנות בריאה ותורמת לשמירה על הבריאות!

שיעורי יוגה בגיל הזהב בבתי אבות ובמסגרות פרטיות מבוקשים ואהובים !


בואו לקבל את הכלים לתרום ולהעביר את מתנת היוגה לגיל הזהב !

פעילות גופנית סדירה היא אחד מהדברים החשובים בגיל המבוגר והיא יכולה להיות ההבדל בין חיים עצמאים לחיי תלות ומוגבלות.

היא תורמת לשיפור התפקוד היומיומי ולהתנהלות עצמאית.

מה נלמד בקורס?

אלמנטים תנועתיים החשובים בגיל המבוגר-תנועה מגוונת, מתיחה והתארכות, יציבה ויציבות, שיווי משקל וחיזוק שרירים.
השינויים המתרחשים בגיל המבוגר בשרירים, בשלד ובמערכות פנימיות.

תרגילי נשימה חיוניים מותאמים לצרכיו של הגיל המבוגר, הרפייה ומדיטציה
מערכי שיעור מותאמים על מזרון ועל כסא- תרגול מותאם על כסא המתאים למסגרות בהם התרגול הנדרש הוא על כסא ולאוכלוסיית הקשישים.

תרגול יוגה על מזרון המותאם לגילאים צעירים יותר.

 

 

מבנה הקורס:

  • שיעור ראשון- מבוא לתורת התנועה. היתרונות הבריאותיים הרבים שיש לפעילות גופנית בגיל הזהב והערך המוסף הרב של יוגה בהקשר זה.
  • שיעור שני- בעיות גופניות שכיחות בגיל הזהב הנוגעות לתרגול יוגה-אוסטאופרוזיס, החלשות שרירים, נפילות.
  • שיעור שלישי-מבנה שיעור מותאם לגיל המבוגר
  • שיעור רביעי-  בניית מערכי שיעור על כסא.
  • שיעור חמישי- בניית מערכי שיעור על מזרן
  • שיעור שישי- מערכת הנשימה, תרגילי נשימה ושימוש בקול בגיל הזהב.
  • שיעור שביעי- חשיבותה הרבה של ההרפיה ושל תרגול מדיטציה כחלק מתרגול יוגה שלם.
  • שיעור שמיני- מסגרות מיוחדות לגיל הזהב, שיעורים פרטניים וקבוצות מגוונות, סיכום וחלוקת תעודות.

את הקורס תלמד סיטה- תמר בנטל מורה ליוגה מזה כשלושים שנה בוגרת מכון וינגייט בהוראת פעילות גופנית לגיל הזהב מאמנת כושר מטעם מכון וינגייט מכשירה מורים ליוגה לנשים בהריון ולגיל הזהב

מעוניינים בפרטים או שיעור התנסות ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם טלפונית ועם עדכונים במייל!